Geçmiş olsun, doktor muayenede sorun görmediyse sizde sadece gözlemleyin bu tür durumları bebekler daha hızlı atlatır,daha hızlı iyileşirler. Vicdan azabı duymanız normal düşeceği varmış bazı şeyler sebeb olmuş öyle düşünün, biliyorum rahatlatmaz ama en azından halı varmış bi şey olmaz Allahın izniyle bu da size tecrübe oldu