organikirmik o kadar haklısınız ki benim oğlum parmak ucunda duruyor çocuk nöroloji doktoruna götürdük bunun yürüteçten kaynaklandığını söyledi ve çocuğun omurga sağlığını bozuyor tamamen tabanla ilişkisini kesiyorsunuz dedi ki ben bu kadar etki edeceğini bilmiyordum etrafımdaki insanlar koy bir şey olmaz dedi hep o kadar pişmanım ki asla koyulması taraftarı değilim kimsenin benim yaşadığımı yaşamasını istemem kaldı ki desteksiz oturamayan bir bebeği yürütece koymak hiç akıl işi değil