eylulevasilan ben arada zorunluluktan koyuyorum 5dk duruyor inmek istiyor sevmiyor iki gundur emeklemeye basladi artik yerden devam 😄 yurutec diyince herkes lincliyor biraz bir bilgi yayilinca herkes akiyor pesinden evet parmak ucunda yurume durumu artiyor ama simdi hepimizde yurutecte buyumusuz, ekranda öyle otizim riskini arttiriyor ama hepimiz 90lar nesli olarak tvye yapisik buyuduk 🙈🙈 var mi suanki nesilde anne olup bebekken cocukken tv izlemeyen