Tatlican Kızlar evde lazer aleti almaya karar verdim.Philips iyi deniyordu . Ama onunda çeşidi çok . Hangisini almalıyım. 250 bin Atışı olan istiyorum memnun kalan varsa yazabilir mi.
Pamukhanim_ Tatlican bende Braun var 400.000 atış kendim kullanamadım tam aldım hamile kaldım emzirme falan ama eşim kollarını yaptı ve gayet memnun yani
Kuzularinanasi Tatlican bnde philips var memnunum.ama şöyle soylim bnm ztn lazer gecmisim var .yüz kol alti bacak bitik benim.sadece tek tuk cikanlara ve koluma yapiyrm o da aklima geldikce uzun aralikla oluyor bazen unutrym yapmayi o sekilde bile gayet guzel sonuc aliyrm.
_Hera Tatlican ben de gittim hamilelikten önce, doğumdan sonra yeniden çıkmaya başladı sinir bozucu giden paraya mi zamanima mi neye üzüleyim. Eve almak istiyorum ama bilmiyorum tavsiyelere açığım burda bekliyim 🌸
Kuzularinanasi _Hera yedek baslik olmaz hicbirinde.bnde buyuk normal baslik ve dar bolgeler icin kucuk baslik var 2tane yani.
Pamukhanim_ Tatlican ben 2 sene oldu alalı çok düşündüm ikisi arasında sonra bunda karar kıldım mağazada kadın anlatınca cazip geldi
_Hera Tatlican en mantıklısı şuan da bu zaten lazer fiyatlari cihazlardan pahalı ayrıca temizmi ? Yada bitme garantili mi ? Hiç birinin garantisini vermiyorlar en iysi ev rahat rahat
Tatlican _Hera Yok işin doğrusu ben gidecektım ama bikini bölgesini yaptırmam dedim. Kardeşimde ozaman eve al dedi.