busradri babam yıllarca mide ağrısı yaşadı özellikle geceleri belki 20-30 sene defalarca endoskopi olmuştu gastrit falandı snra öksürük sebebiyle gittik göğüs cerrahiye orda öğrendik sadece ekstra öksürük olmuştu. Açken öksürmez bişeh yiyince yine öksürük tutuyor gıcıj tarzda. Yemek borusda olmasından kaynaklı sanırım kanserin.