Bende de aşırı oluyor hatta üst üste yutkununca yutkunma yetimi kaybetmişim gibi kalakalıyorum yutkunamıyorum. Doktora gittim psikoloğa yönlendirdi biraz destek aldım geçmiş gibiydi ama kaygılandıgım veya mutsuz olduğum zamanlarda oluyor tam olarak geçmedi