Benim bebeğim de 1 aylıkken rsv oldu çok fazla öksürüyordu. Burun temizliği çok önemli serum fiziyolojik ile sık sık yıkama yapın. Nebulizatör içerisine serum fizyolojik koyup o şekilde de buhar verin balgam vs varsa söktürmeye destek oluyor. Son olarak o dönem sık sık nerdeyse her gün hastaneye gidiyordum, küçük bebeklerde aniden ilerliyor. O yüzden siz temkinli olun, ama korkmayın. Hızlıca atlatır inşallah çok geçmiş olsun.