Merhaba, 2 aylık bebeğim var ve soğuk aldı öksürüğü ve hırıltısı var öksürük yani bildiğin grip öksürüğü cigerinden geliyor hastaneye götürdük fakat parol ve calpol verin dedi rontgende cigerde bişey görünmedi ama öksürüğü kesen ilaclar değil ne yapacağım bilmiyorum sinir oldum öksürüyor sürekli bildiğiniz yöntemler var mı bitkisel olur