Audrey_ gelecekleri zaman direkt olarak sigaranızı içip öyle gelin evde içilmiyor artık diyin. Bunun ayıbı olmaz. Bizim aile büyüklerinden içenler var geldikleri zaman balkona çıkartıyoruz çocuğa çok uzak alanda eğer çocuğun yanına geleceklerse gidip önce bir elinizi ağzınızı yıkayın deyip öyle aynı ortama sokuyoruz kimse de abartmayın ben öyle yapmam gibi tepkiler vermiyor verecekse de gelmesin zaten sonuç olarak benim çocuğum benim kararlarım. Kişisel alanınızda vereceğiniz kararları belirtirseniz çekinmenize gerek yok. Ya da söyleyemem çekinirim diyorsanız ilk geldiklerinde sohbet arasında biz sigarayı bıraktık ya da aşağı inip içiyoruz diye belirtin neden diye sorarlarsa söylersiniz zaten iyi niyetli insanlarsa kalkıp da sigara yakmazlar evinizde