Merhaba arkadaşlar iki gün önce hem kendimin hem de oğlumun bronşit olduğunu öğrendim. Eşim ve ben sigara kullanan insanlarız ama iki gündür eşim sigarayı bıraktı ben de günde iki tane içiyorum onu da dışarıya çıkıp içiyorum evde içmiyorum. Bize misafir gelecek , gelecek olan kişiler gerçekten samimi olduğumuz kişiler, bu insanlar sigara içiyorlar eşimde bu konuda çok katı çocuk bronşit oldu kimsenin sigarası ile uğraşamam ben bile bıraktım diyor. Ben de kesinlikle öyle düşünüyorum zaten ama gelen misafirlere bunu nasıl söyleyebilirim dışarıda için veya içmeyin nasıl diyebilirim çok samimi olmadığım biri olsa söyleyebilirim belki ama bunlarla gerçekten çok samimiyiz. Eşim de biraz ters biri onların sigara içtigini falan görürse hem benimle kavga eder hem de misafirlere belki kırıcı olur. Bana yardım eder misiniz ne yapabilirim?
Bu arada balkonda da içmiyoruz yani dışarıya çıkıyoruz site dışına öyle içip geliyoruzz