cglr91 göbek adı ece olsun mu kraliçe demek demişti göbek bağını keserken doktorumuz, ben de olur dedim. Sonradan aklıma geldi doktorumun adı meryemdi, çok da sevdiğim bir isim aynı isimli yakın bir arkadaşım da var, göbek adını meryem de koyabilirmişiz diye ama Ece’yi de sevdim :)