cglr91 benim koymak istediğim bir isim vardı ama o isim olmayacaktı, doktorum da o isim göbek adı olsun dedi karnımdan çıkarırken :)
İkinci bebeğimde de doğunca ebe tam bir Mustafa dedi 🥲 öyle koyuldu göbek adları ben ikisinin de göbek adı benimle aralarındaki bir bağ gibi geliyor bana.