10Melek10 Kızlar yerimde sekiyorum protein vs almaya dikkat ediyorum suyu az içiyorum ondan mı yavaş gidiyor anlamadkm normalde yağ gibi eririrm ama bu sefer cok yavaş gidiyor ya:/
coldplayy 10Melek10 Aralıklı oruç deneyin, porsiyonlarınızı azaltın ve bol su için mutlaka verirsiniz.
10Melek10 defneduruu aksam 6 veya 6 bucuk gibi yememi kesiyorum sabahta cok az yiyorum kahvaltı sevmem zaten protein yağ karbonhitrat dengesi var ama uyku problemim var bundan kaynaklandığını söyleyen var bilmiyorum valla yürüyüş te yapmaya calışıyorum
2ogullu1anne Akşam 6′dan sonra bir şey yemeyerek.Tatlı, ıvır zıvır,makarna,beyaz ekmek,pirinç pilavı tükenmeyerek 1 ayda 5 kilo verdim.1 haftadır tek öğün besleniyorum.Ya kahvaltıyı ya da akşam yemeği olarak.
myybabyy Bende diyetteyim. İki ileri bir geri 6 aydır birşey veremedim. Yaptım mı verşyorum da ben yapamıyorum. 1 hafta yapıyorum sonra bozuyorum. Şuan pazartesiden beri bozmadım devam. Ama artık çok psikolojim bozuldu. Bir an önce vermek istiyorum. Pazartesiden itibaren artık ekmeği de tamamen çıkarıcam. Biliyorum doğru değil ama en azından ilk ⅚ kiloyu hızlı bi şekilde verip motive olmam lazım. 20 kilo fazlam var.
kaanaras2025 87kg doğuma girdim 6aylik oldu şuan bebişim Şuan 69 kg yum yememe icmeme dikkat ediyorum bir ay spinninge gittim 1 buçuk aydirda eliptik yapıyorum eve aldım bisikleti Çok faydasına gördüm Bebeği bırakip spora veya yürüyüşe gitmek Herzaman olmuyor Ama eliptik bisiklet elimin altında Bebiş uyuyunca sporumu yapıyorum
Balbebek_Egemen 10Melek10 chole ting var program seçiyorsun hangi bölgenin zayıflamasına istiyorsan ben onunla kilo veriyorum bı bak istersen