9793selaam Nanem123 ben arkdasimda tansiyonla alakalı bişi yok diye biliyorum sadece gelişimi artık yok diye durmuş diye suni sancı veriliyor şuan .yarın akşam ustuye kadar bile kalabilir doğum denmiş .ve öğlen 3 gibi yatis olmuş hala sancı baslamamis
Nanem123 9793selaam çok geçmiş olsun Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin tansiyon değişebilir kimisine suni sancı verildikten tansiyon yükselebiliyor şuanda durumu nasıl
birprensesannesi06 9793selaam devlette doğum yaptim ama beslenme ile alakasi olmadigini soyledi gittigim doktorlar daha cok sigara sigara icmiyorsa da asitli şeylerle alakasi daha cok demisti bana