mamacitaa_ Deletedmom2987 yaa çok az kalmış işte neden önde çıkıyor ki gelişimi kilosu mu iyi acaba canım ? Benim de suyum çoktu senin haftalardayken, 41 de doğum yaptım neyse ki şükür 🙏🏻:)
Deletedmom2987 mamacitaa_ açlık şekerim yüksek çıktı 32. haftada yatırdı o zaman normaldi haftası falan şimdi de 38 haftalık çıkıyor kilosu da 3420 gram falan suyum falan normal ama. ilk oğlumda 2 hafta öndeydi hep o 38 de 3650 kg doğdu
Sekerpare_ elifozkan aman benim de üçüncü Sezeryanımda 36+6 da aldılar 3 buçuk kilo dikişler patlar diye 3250 doğdu
Sekerpare_ Deletedmom2987 Hayır ama doğunca ciğerinde su vardı koyacaklardı amcam prof çocuk doktoru eşim onu aradı tesadüf çocuk doktoru onun öğrencisi çıktı onun dediklerini yaptı bebeğim küveze girmedi doğunca inliyordu
Deletedmom2987 Sekerpare_ ah kuzum rabbim size bağışlamış bakaalım beni ne gibi süreç bekliyo doktora kalsa erken doğurmazmışım yani şöyle bebek haftası büyüdükçe rahim yumuşarsa belki ama onun dışında erken almazmış