binnur37 Deletedmom2987 Bi doğuraydında göreydinnn keşke içerde kalsaydı derdin dicektim gerçi sen tecrübeliydin dimi 2. Bu 😀😀😀
beybitolat Deletedmom2987 geçmiş olsun bende hep 3 hafta erken gidiyodum ama hiç yatırmadılar 40+0 da doğum yaptım
Deletedmom2987 binnur37 2. canım inan hamilelikten nefret ettim yani Allahın gücüne gitmesinde ilk çocuğumda bu kadar değildi ya
mamacitaa_ Deletedmom2987 yaa çok az kalmış işte neden önde çıkıyor ki gelişimi kilosu mu iyi acaba canım ? Benim de suyum çoktu senin haftalardayken, 41 de doğum yaptım neyse ki şükür 🙏🏻:)