Balbebek_Egemen maygirl kitabın ortasındayım ama güzel kitap eğer bu tarz okursanız onerebilirim önceden farklı tarzlar okuyordum ama şimdi biyografi okuyorum Ben ilk annemi bir kez daha görebilsem le başladım muhteşemdi 2 kitabı var gerçek yaşanmış sonrasında dedim ki benim tarzım bu
irsemiaa Balbebek_Egemen bu tarz seviyorsanız Khalid Hosseini bir muhteşem güneş tavsiye ederim bir günde bitirdiğim kitap
maygirl Balbebek_Egemen sanırım pek okuyamam..Bana cok huzinlu gelip agladigim icin 10 yıldır okuyamadığım tarih konulu kitaplarım war🫥
Balbebek_Egemen irsemiaa evet okudum bin muhteşem güneş Uçurtma avcisı Ve dağlar yankılandı 🙏 Teşekkür ederim
gg3848 Balbebek_Egemen ne güzel benimde annem çok okur 70 yaşında hala okur onun sayesinde ben de seviyorum inşallah benim kızımda sever🥰
Balbebek_Egemen gg3848 2 oğlum büyük oğlum 1. Sınifa başladı şuanda tek hayalim okumayı öğrenmesi okuma saatleri yapmak ve kardeşine kitap okuması birlikte kitapçiya gitmek veya elinde kitapla ben bunu almak istiyorum diye yanıma gelmesi 😂😂 annenize hayran kaldım inşallah bende öyle olurum 🧿♥️
Dmt-01 yogurtlupilav Ben Kirke yi aldım başladım bıraktım 5 yıl aradan sonra çok çabuk bi şekilde bitirdim çok şükür.Aslında kötü bi kitap değil ama başlarda çok sıkıcı gitmiyor bitürlü
yogurtlupilav Dmt-01 evet ya katılıyorum, dişimi sıkıp 150 sayfa okursam elmden bırakamayacağımın farkındayım. Ama her seferinde pes ediyorum 😂
Dmt-01 gg3848 İşyerinde iskender pala od, evde adam fawer mobıus okuyorum ama ikiside sarmadı elime alasım gelmiyor resmen kitapları bırakıp başka kitabada geçmek istemiyorum sürünüyoruz hep beraber öyle
MomOfBalYanak gg3848 Merhaba, pedagoji kitapları olarak bunları tavsiye ederim. Neredeyse hepsini okudum ve birkaçı dışında çok faydalı içerikleri olduğunu düşünüyorum 🌸