gg3848 Buna başlayacağım sizler ne okuyorsunuz böyle annelik üzerine okuduğunuz faydasını gördüğünüz kitaplar varsa tavsiyelerinizi beklerim
gg3848 kivircikannesi ayy benimde en sevdiğim aktivite şimdiden bir sürü kitabı var en güzel yatırım çocuklarımıza 🥰
yogurtlupilav Diğer bir kitap konusunda bugün “Vejetaryen” e başlayacağımı söylemiştim ama yine elim gitmedi o kitaba nedense, “ben kirke” ye yeniden başladım. Bir önceki seferde bitirememiştim.
Dmt-01 yogurtlupilav Ben Kirke yi aldım başladım bıraktım 5 yıl aradan sonra çok çabuk bi şekilde bitirdim çok şükür.Aslında kötü bi kitap değil ama başlarda çok sıkıcı gitmiyor bitürlü
gg3848 1arasss hahaha ilk zamanlarda ben de öyleydim ama kendime vakit ayırmadan uyumak psikolojime iyi gelmemeye başladı artık okumaya veya keyif aldığım bir şeyler izlemeye çalışıyorum 🥰
maygirl gg3848 teşekkür ederim.kitabınız sırada okuyacaklarım arasında..çocuk gelisim uzerineydi 1 önceki okudgum oyuzden araya farkli bisey tercih ettim🌸
gg3848 maygirl siz ne okumuştunuz en son hamilelikte gelişim kitapları okumuştum şimdi biraz ağırlık vermek istiyorum 🤗
maygirl Balbebek_Egemen bu kitabı bana cok tavsiye ettiler bi turlu okuyamadm..görunce aklıma geldi yine🥲
talhamamy gg3848 Bende yeni başladım buna. Özellikle bebeğim büyüdüğünde çok faydasını olacağını düşünüyorum daha çok okumadım ama beğendim
Balbebek_Egemen gg3848 evet gerçekten bir kahve bir kitap = huzur demek biyografi kitaplarını çok seviyorum ve kız kardeşimde aynı şekilde çok okuruz aynı kitapları okuyup sonrasında tartişmayı veya öneride bulunmayı seviyoruz 📚
gg3848 Balbebek_Egemen ne güzel benimde annem çok okur 70 yaşında hala okur onun sayesinde ben de seviyorum inşallah benim kızımda sever🥰
Balbebek_Egemen maygirl kitabın ortasındayım ama güzel kitap eğer bu tarz okursanız onerebilirim önceden farklı tarzlar okuyordum ama şimdi biyografi okuyorum Ben ilk annemi bir kez daha görebilsem le başladım muhteşemdi 2 kitabı var gerçek yaşanmış sonrasında dedim ki benim tarzım bu