hepyerdeyizz benim kızdığım şey şu madem iptal edilecek olabilir insanlık hali acil işin vardır yarın zaten cuma randevu zar zor bulunuyor başka doktora yönlendir demi yarına randevu bulamasam bekle dur saatlerce sanki bizim işimiz gücümüz yok hiç en nefret ettiğim şey zaten hastanede beklemek