Deletedmom2987 yarın ki randevumu iptal etmişler napcam şimdi ben yeni randevu 15 gün sonraya var o zamanda 36 haftalık oluyom 🤣 başka doktora aldım sen benim hastam değilsin diye bakmamazlık yapmaz umarım
TalentedMom Deletedmom2987 evet Malesef yapıyorlar böyle doktor falan izin yapmak istiyor işi çıkıyor madem öyle yeni randevu ayarlayın dimi mağdur ediyorlar insanları
ozlemozkan Deletedmom2987 sizin yine iyi iptal olmuş biz birkaç kez kızım için hastaneye gidip doktorun o gün izinli oldupunu öğrenmiştik başka doktora kayıt açmışlardı falan 😒😒
Deletedmom2987 TalentedMom ay evet kaç kere aynı şey başıma geldi Allahtan arada mhrse girip kontrol ediyorum ya girmeseydim sabah hastanenin ortasında mal gibi kalakalırdım yapıyosan sabahtan iptal et saat 5 e gelmiş randevu iptal ediyorlar
TalentedMom Deletedmom2987 haber de vermiyorlar Malesef devlet hastaneleri böyle umursamazlar görümceme yaptılar aynısını zaten çok zor randevu almıştık ve randevu tarihine de vardı doktorun işi çıkmış yeni randevu bulduk zar zor 15 günden fazla vardı yine bekledi
Deletedmom2987 ozlemozkan iptali ben yaptım ya mhrse girince zorlunu değişiklik olduğu mesajı gelmişti mhrse girmesem bende sizin gibi hastanede öğrencektim 🤣
Bebegimm111111 8 ay boyunca gittiğim doktorum ben 35 haftalıkken 1 aylık zorunlu göreve gönderildi 😂 35+2 de doğum yaptım. Hikaye bu kadar 😂
ozlemozkan Deletedmom2987 saçma işler ya gerçekten uzaktan gelen olur falan biz iptal etmeyip gitmesek 15 gün ceza yiyoruz ama
hepyerdeyizz Deletedmom2987 yok ya bende Sürekli gittiğim doktor yoktu acilden girdim vardı ama nöbeti bittince gitmisti 😁😂vajinalde olunca başka doktor geldi gitti bide olmaz
Deletedmom2987 kelebegiminannesiyim ben 8 aydır aynı doktora gidiyorum bazısı cins oluyo bilemiyorum ki
hepyerdeyizz kelebegiminannesiyim shsjdjdj aynı benim ilk gebelik 😂😂😂belli doktorum yok diye çocuğum 5 hatta gelişimi durmuş skeklde durdu
Deletedmom2987 hepyerdeyizz benim kızdığım şey şu madem iptal edilecek olabilir insanlık hali acil işin vardır yarın zaten cuma randevu zar zor bulunuyor başka doktora yönlendir demi yarına randevu bulamasam bekle dur saatlerce sanki bizim işimiz gücümüz yok hiç en nefret ettiğim şey zaten hastanede beklemek