nazts01 ilk doğum yaptığımda evde aptamil bulunduruyordum. Gerekirse vermek için. Sonra meme reddi yaşayıp ciddi anlamda mamaya geçince sma aldım ikisinide içti.
Bu arada bebeğinizde meme reddi yoksa sütünüzü arttırmayı denediniz mi?
Bizde aynı şekilde kilo alımı yavaşladığı için mamaya geçmiştik ams benim bebeğim çok az emiyordu. Yani 5 dk emiyordu tamam. Ama sizin bebeğiniz emmeye istekliyse önceliğiniz sütünüzü arttırmak olsun.
Stil tea, bestlak damla, dut kurusu ile hoşaf bunları deneyin