Şuanki durumda tabiki mama. Çünkü 5 aylık. Ek gıdaya yeni başlayacaksınız. Başlar başlamaz öğün olarak veremezsiniz.
Ama mesela benim bebeğim 6,5 aylık. Ek gıdada baya çeşit denedik. Mamadansa ek gıdayı daha çok seviyor. Bazen mamayı reddediyor. Doktorumuza sordum, mama reddettiğinde yoğurt yada kefir verebilirsiniz dedi. Mama zaten fabrikasyon birşey dedi.
Biz her sabah kahvaltı öğünü yapıyoruz, ev yoğurdumuz var, meyve pürelerimiz var.
Ama gece full mama alıyor 3 4 saatte bir