[silindi] newwmommy rica ederim gerçekten güzel geldiler bu arada fiyatları da uygun bence ben de kocamı masrafa soktum biraz 😂
[silindi] newwmommy ay bu arada lokumluğun ismini söylemeyi unutmuşum o da Elzem akrilik dekoratif gümüş renk makaronluk 6’lı lokumluk diye geçiyor satıcısıda Vigentino bu da baya ucuz 😅
[silindi] ikibaloglanannesi vallahi ben de hiç sunum insanı değilim rastgele bir bardakta kahve içerim o da hep soğuk olur çocuktan dolayı öyle heves ettim aldım 😅
[silindi] adakin valla bende görüyordum hep benimde hoşuma gitmeye başladı evet ya mavi olan çok tatlı oldu sanki 😅
[silindi] Yayburcu renkli fincanlarımı evlenirken schaferdan almıştım beyaz olanda ikili hediye olarak gelmişti o da emsan 🥰
[silindi] Yayburcu trendyoldan aldım Paşabahçe lav renkli kahve yanı bardağı satıcısı gift center bu şekilde aratıp bakabilirsiniz 🥰