[silindi] Kızlar kahve sunumluğu kombini yaptım nasıl olmuş sizce daha peçete de aldım altına ama gelmedi hadi sizde sunumluklarınızı paylaşın banada fikir olur 🥰
mamacitaa_ [silindi] çok güzel olmuş normalde beğenmem hemen kahve fincanı sunumu filan da😊 gri ve pembe uyumu çok tatlı 🥰
[silindi] [silindi] Çok güzel olmuş. Ama ben genelde bulaşık çıkmasın diye cezveyle içmeyi tercih ediyorum 😅, çokta özenirim ama yapamam
adakin [silindi] çok güzel görünüyor ama bu sunum işleri bana göre değil. altlık kullanıyorum sadece 1 fincan takımım var. Adam olana çok bile 😂😂
[silindi] newwmommy ay çok teşekkür ederim bardaklar beklediğimdende güzel geldi renk renk hem mavi hem gold hem pembe var 🥰
[silindi] [silindi] ay inanır mısınız 3 yıllık evliyim ilk defa sunumluk aldım kahve içmeyide sevmem nescafe içiyorum normalde bana iş olsun işte 😂
[silindi] newwmommy buradan link paylaşmak yasak ama satıcıların isimlerine bakarak sizinle paylaşırım
[silindi] adakin vallahi ben de öyleydim de bir değişiklik yapıp alayım dedim yoksa su bardağında kahve içen insanım 😂
[silindi] newwmommy tepsileri gökdil satıcısından almışım ismi Abant 6’lı küçük kare paslanmaz Çelik gümüş renk kahve servis sunum diye geçiyor bardaklarda Paşabahçe lav renkli kahve yanı bardağı satıcısı gift center bu şekilde aratıp bakabilirsiniz 🥰
ikibaloglanannesi [silindi] Çok güzel olmuş🌸 Valla iki çocukla kahve içebildiğime şükrediyorum😂sunumluk işleri pek bana göre değil ama sizin uyum çok güzel olmuş💓
[silindi] ikibaloglanannesi vallahi ben de hiç sunum insanı değilim rastgele bir bardakta kahve içerim o da hep soğuk olur çocuktan dolayı öyle heves ettim aldım 😅
[silindi] newwmommy ay bu arada lokumluğun ismini söylemeyi unutmuşum o da Elzem akrilik dekoratif gümüş renk makaronluk 6’lı lokumluk diye geçiyor satıcısıda Vigentino bu da baya ucuz 😅
[silindi] newwmommy rica ederim gerçekten güzel geldiler bu arada fiyatları da uygun bence ben de kocamı masrafa soktum biraz 😂