doktor_bu_ne benimde 3,5 yaşında oğlum 1 aylıkta kızım var,bende 1 hafta oldu kreşe vereli oğlum yarım gün gidiyor ve iyi ki vermişim diyorum ,çünkü evdeyken bebekle ilgilenmek çok zordu altını bile zor açıyordum emzirirken kardeşini sevmeK istiyor ve hep kardeş kardeş diyip onu soğutmakta istemiyorduk.Ama ben bebekle ilgilenirken onunla ilgilenemiyordum doğal olarak .En azından okulda arkadaşları var öğretmenleri ilgileniyor ve eve gelince kardeşimi çok özledim diyerek geliyor,biz iyi ki verdik diyoruz onlarında oyun çağı sonuçta bizimle oturup hep kardeşinemi bakıcak çocuklar😊bence güzel içinize sinen bir yer bulduysanız yarım günde olsa verin derim