doktor_bu_ne pandemide büyüdüğü içşn pek sosyal değildi. İlk kreşinde de 1 tane arkadaşı vardı. Okula alışmada sıkıntı yaşamadık ama okul beni çocuk sosyal değil diye aramıştı😑 sonra başka bir kreşte kontenjan açılmış evime daha yakın diye oraya gönderdim. 3 ay fln gitmişti eski kreşine. Yeni kreşede kolay alıştı. Ara ara zorlanmalar, sabah kıyametler vs koptu tabii ama olağan şeyler bunlar. Yeni kreşte çocuğum çok değişti, çok açıldı. Kendşni ifade eden, istediğini istemediğini söyleyen ve herkesle kolayca arkadaşlık kurabilen bi hale geldi. Kreş bizi de çok güzel yönlendirdi. 2 sene devam etti o kreşte.
Geçen yıl anaokuluna gitti, çok rahat alıştı ve baya herkesle arkadaştı. Bu sene ilmokul için yine okul değiştirdik yine çok mutlu gidiyor ve daha 3. Günden i arkadaşlık kurmuş ve çok güzel anlatıyor ki sınıfındaki çoğu bir sene önceden birbirini tanıyor. Kızımın ben böyle olacağını açılacağını düşğnmezdim hiç ama hem bizim çabamız hem kreş sayesinde bence baya sosyalleşti.