Enlsr htc0203 kız anam hiç korkma ya tekrardan yanlışlıkla hamile kalsan ne olucak onu düşünerek gitt hahahaha ben öyle yaptım😂😂😂😂🥰
masl Benden size tavsiye bi kaç ay geçmesini bekleyin aksi takdirde rahim kendini daha tam toparlayamadığı için spiralde kayma oluyor Buda gebelikle sonuçlanıyor etrafımda yaşayanları gördüğüm için yazdım bilginiz olsun:)
Beyzanur68 Enlsr evet ben sordum doktoruma 5. Ay da yada 4. Ayda gel dedi şuan 3 aylığız rahim kendisini toplaması gerekiyor dedi kayar dedi