sevdanur42 Kızlar spiral taktırmak istiyorum 5 gün sonra 40im çıkıyor 40 ım bitmeden adet oldum bugün 3.cü gün yarın gitsem takarlar mı randevu almadan ve taktiktan sonra nasıl bir etkisi oluyor kanama çok oluyor mu
26merve26 sevdanur42 leke ilk bir ay oluyor sonra düzeliyor vücudun kabul etmesi zaman alıyor o yüzden yani ben memnunum istenmeyen bi gebelik oldu düşük oldu sonra taktırdım şükür biraz daha psikolojik olarak rahatladım yani
Enlsr sevdanur42 doktorlar kırk çıkışından hemen sonrayı önermiyo kuzum ben ısrarla taktırdım rahim toparlanmadığı için kaydı benimki sonra tekrar taktırdım
agustosbocegim sevdanur42 konudan bağımsız bir sorum olacak özel bölgenizi ne zaman ağda yaptırdınız yada yapacaksiniz ya da ağda mi yapiyorsunuz
mamylatte sevdanur42 bende aynı deşiğin gibi 40 dan sonra hemen taktırdım İlk 10 gün az miktarda kanama oldu sonra durdu Şimdi taktıralım 3-4 ay olacak şuan normal ara kanama yok sadece adetten 1 -2 gün önce lekelenme oluyor bir de adet biraz yoğun geçiyor
26merve26 sevdanur42 takarlar herhalde sora alıp beklersen bide acaba alıp mı takılıyor yoksa doktor mu takıyor devletin kimi mi taktıracaksın özel mi alacaksın. Ben özelde taktırdım 10 yıllık 7 bin verdim sadece spirale ama devlette takılan ücretsiz herhalde
Busegr sevdanur42 bana 2 ay sonra taktırmamı söylemişti doktorum öyle yaptım ama 8 ay sancı çekip bir ay içinde 15-20 gün kanana sorunu yaşıyordum dayanamadım çıkarttırdım vücudun kabul etmesi önemli taktıracaksanızda devlette ya da aile hekimliğinde falan taktırın vücut kabul etmeyince boşa masraf
Beyzanur68 Enlsr evet ben sordum doktoruma 5. Ay da yada 4. Ayda gel dedi şuan 3 aylığız rahim kendisini toplaması gerekiyor dedi kayar dedi
Enlsr beyemrr ay yok kuzum saniyelik yaa valla beni çok korkuttular tansiyonum düşecekti nerdeyseee doktor takmış bana sesleniyo ne kadar kendimi kastıysam doktoru duymuyorum :) hele 2. Taktdığımda hiç hissetmedim :))