aysekuzey her bebeğe her mama yaramıyor maalesef burada çok Aptamil conformil duydum denemek istedim belki kızım rahatlar diye ama tam tersi oldu yine kakasını yapamadı gazlandi kakasi hep yeşildi conformil kullandığı zaman sonra Bebelac golda geçtik ve kızım kendiliğinden kakasını yapar oldu gazı azaldı çok iyi geldi bize sadece kilo aldırmadı diğer bebeklere de çok iyi kilo aldırdığını duymuştum