oykuu1 Kızım 8 aylık biz doktorumuzun da önerisiyle hep sma comfort kullandık hiç sorun yaşamadık bebeğim severek içiyor
fatmaanuurr22 oykuu1 comfort mamaların sindirimi daha kolay olduğu için genellikle gazlı kolik bebeklere çok iyi geliyor kilo alımı nasıldı bebeğinizin? 🥰
fatmaanuurr22 Arya1212 optipro mu comfort mu? ishal yaptigini duydum da siz öyle bir sorun yaşadınız mı?
melenbeg Sma optipro deneyin ben hep onu kullandım güzelde kilo aldırıyordu ama 3 numarayı nedense sevemedim su gibi ve çok cıvık yapıyordu kakasını aptamile geçtim 1 hafta oldu kakası düzeldi
oykuu1 fatmaanuurr22 evet ne gaz ne başka bir sorun yaşadık kilo alımı da ayına göre hep düzenli gitti
ibr24 fatmaanuurr22 hım hipp denediniz mi combiotic olanı içeriği onunda güzel birde her mama her bebeğe yaramıyor
fatmaanuurr22 ibr24 evet her mama her bebeğe yaramıyor hipp kullandik çok iyi kilo aldırdı ama son zamanlarda da çok fena kabızlık ve gaz yaptı
ibr24 fatmaanuurr22 doğru kabız yapıyor bi arkadaş da sizin gibi hepsini denedi en son Bebelac yaradı ona da ha birde hipp keçi sütü var o kabız yapmıyor o da iyi gelmişti bize
tugce1261 fatmaanuurr22 ben 4 damla keçi boynuzu damlatıyordum çok uzun zamandır bıraktım şuan da 8 aylık zaten
fatmaanuurr22 ikikedibirbebek bizde de hipp kabızlık yaptı Bebelaca girmeyi dusunuyoruz inşallah yarar kızıma 🙏