Enlsr [silindi] Durduk yere gece gece kalp kırmayalım hayatım altında bişi arama devllet bu konuda dahamı iyi yada ne biliyim artısı ne gibi die sormak istedim sen yanlış anladın gerilmeye gerek yok bak mis gibi hamilesin sağ sağlimde kucağına all ama sinir stres yapma 🥹🥰
[silindi] Enlsr Bilmiyorum ki işte gideceğim iyi bir doktor ve hastane arıyorum 😅. Ve açıkçası rutin usg günlerine boşa para vermek istemediğim için soruyorum
adakin [silindi] Ayşe Rabia hnm. Birde Sabahattn Arı bey iyi olduğunu duymuştum rutin kontrollerde ilgili deniyor, fakat ben hiç gitmedim çevremden duyduklarım.
Enlsr [silindi] ben muayene ye özele gittim kuşum oda bizim koca için almıyolar devllette bütün tahlilleri ayrıntılı 2 li 3 lü hep devlette yaptım bncede gerek yok :D doğumuda devlette yaptım özele vereceğim para koluma bilezik oldu valla iyide oldu 😂😂
[silindi] Enlsr Bende oğlumda öyle yaptım, birde eşim görevdeydi annemde gelsin rahat rahat videosunu çeksin gönderelim diye. Sonra soğukkuyuda ek binası olan hastaneye gittim travma bıraktı devlette doğurmam dedim 😅
maygirl [silindi] devlette bilgim yok..ozel icin önerim olablirdi ihtiyac duysaydiniz.postunuz ustte kalsın diye yazmak istedim🌸