Şu an 5 haftalık hamileyim daha doktora gitmedim. Özelde doktorum var zaten tarama detaylı vs onda yapacağım ama aylık kontroller için gidebileceğim devlet hastanesinde iyi bir doktor arıyorum. Şehir hastanesini nedense sevemedim, hamilelik için değilde kendim için gittiğimde özellikle asistanlara denk geldim hep. Bornova türkan özilhan veya Çiğli veya önerebileceğiniz devlet hastanesinde iyi bir kadın doğumcu var mı