Deletedmom0028 Ebruferit yok öyle yüksek bir ateşi olmadı biraz başı sıcak oldu ama normaldi ateşi 36 falandı. Biraz huzursuz ve durgundu o kadar ertesi güne o huzursuzluk geçti zaten