kitapkokusu_ gayet normal. Bizim ogretmenimiz de sinifa veli almadi hic. Cocuk aglasa da o sekilde sinifa soktu oyle oyle alisti oglum. Tabi bu gecen sene ilk anaokulu deneyimimizden bahsediyorum. Her sabah yine aglar ben gitmicemler baslardi zar zor okula gotururduk orda da baslardi girmicem diye haykira haykira aglardi ama ogretmeni ve biz ayni kararlilikla hep iceri soktuk boylece okula gitmek zorunda oldugunu kabullendi ve aglamamaya basladi. Cok da severek gitti bu ikinci anaokulu senesi suan da bir kere bile mizmizlanmadi