kitapkokusu_ bende okuloncesi öğretmeniyim. Bende bu konuda netim. Çocuk kriz gecirircesine aglamiyorsa anneleri gönderiyorum. Anne bekledikçe çocuk için alışmak zorlaşıyor, süreç uzuyor. Sinirler geriliyor. Sadece uyum günü aldım velileri sonra kapıdan girmeyin dedim pazartesi hepsi alıştı. Başka bir öğretmen arkadaşım gondermemeyi seçti. Bugun bile bütün gün ağlama sesi geldi sınıfından. Çünkü anlamayanlar bile o gerginlikten aglamaya başladılar.