hilosunannesi ben doğrudan denedim kekin içinde verince hiçbir alerjisi olmuyo mesela içinde yumurta olan şeyler yiyince sorun yok ama sade verince tepki veriyo isterseniz danışın öyle verin bide az miktarda verin nolur nolmaz anafilaksi riskine karşı ben bir çay kaşığı kadar vermiştim mesela