Annelerim selam. Kızım bugün tam 9 aylik oldu. Bebekliginde kakasındaki mukustan dolayi dr um diyet vermisti ve paketli gida inek sütü yumurta hic bir sey yemedim. Sonrasında yumurta beyazı yedim denedim ve cok hafif kan geldi. Simdi ise böyle bi problem yok. Sadece bir iki ay önce kakao yemistim bebegimin tüm vucudu kizarmisti. Cogu dr a göre hafif mukus ve hafif kan problem degil. Diyet gerekmiyor. Ama benim dr um diyet yapmamı uygun görmüştü. 6.ayda ek gıdaya gectik ve yumurta sarısında keci peynirinde bebegim yediginde bir problem yasamadık. Artık bende tüketiyorum . Sorum şu olacak bir iki hafta sonra kizamik aşısı var. Kimi dr diyorki yumurta beyazı denetmelisin. Benim dr um ise yumurta sarısını yiyorsa sıkıntı olmaz aşı yaptırabilirsin diyor. Kafam cok karıştı. Ne dogru ne degil bilmiyorum. Şuan kendim yumurta beyazini yiyorum 2 gündür ve coooook şükür bi sıkıntı yaşamadık. Sizce bebegime 1 yaşından önce yumurta beyazı denetmeli miyim? Yani aşı öncesi denemek zorunda mıyım? Siz neler yaptiniz lütfen yardım edin :(