elifnevos ben de 2 sene olacak Philips speedpro max 8000 serisi var aldığım ilk zamanlar çok iyidi şarjı uzun gidiyor evet ama 4 kez servise gitti ilk ışığı patladı sonra boru kısmı hep aynı yerden kırıldı şuan artık 5. Ye servise vermek istemiyorum bıktım borusu çok hassas dyson alacağım annemin v11 çok iyi