elifnevos tam 1 sene oldu aldığım, servislik değil ama ben hepsiburada sitesinden aldım, şarj göstergesi bulanık. Yazan sayı görünüyor ama. İlk etapta hepsiburada ile iletişime geçtim philips servisi bana yönlendirdiler, arayıp ilgilendiler ama ben sonradan gerek duymadım götürmeye hala o şekilde kullanıyorum. Başlığı da güzel süpürüyor genel olarak sıkıntı yaşamadım ben