KendiEvimdeDeplasmandayim Bence tek sorun evde kiracının olması. Bunun dışındaki her şey kabul edilebilir ve hatta çok mantıklı. Malesef borca girmeden, kemer sıkılmadan mal sahibi olunamıyor.
Eğer kiracı evden çıkacağını söylüyor ve size de güven veriyorsa ben alın derim. Elbette deprem açısından riskli bir bölge ise yapı ruhsatı, denetim raporları vs belgeleri mutlaka incelemek gerekir. Bir de imkanınız varsa uzman incelemesi çok güzel olur. İnşallah hayırlısı olsun hakkınızda.