Şuan kiradayız 15bin veriyoruz şubatta zam gelecek muhtemelen 22civarlarında yapar kirayı. Bi tane ev bulduk 3+1 25yıllık bina içi kullanışlı ve yapılmış masrafsız duruyor sabah bakmaya gideceğiz kiracısı müsait olursa. Evi alırsak biraz birikimimiz var onu verince aylık ortalama 28 29kredi ödememiz gerekiyor. Eşimin maaşı şuan 50civarı bu ay zam gelecek ama ne kadar olacak belli değil en kötüsünü düşünüp 60olacak diyelim krediyi düşünce bize 30kalıyo. Bebeğim sadece mamayla besleniyor aylık 10bine yakın masraf oluyo onun için. Ek gıdayada başladık tabi 8buçuk aylık. Kardeşim ben size her ay 5 10bin gönderirim diyor. Şuan için mantıklı görünüyor siz ne düşünüyosunuz ? 1 2sene sıkışırız evet ama sonra rahat ederiz diyorum. Bina 4katlı 2.katta daire asansör yok. Emlakçı kiracı çıkacak dedi çıkmama ihtimalinde ne yapabiliriz yarın gidince kiracıya sorsak çıkarım dese sonra çıkmasa ihtar çektirip çıkarabilir miyiz? Ne kadar kira veriyor bilmiyorum. Eşim işten çıkartılıp hemen iş bulamazsam diye korkuyor ama bu kira içinde geçerli onu da vermemiz lazım sonuçta. Düşüncelerinizi merak ettim dikkat etmem gereken atladığım bi yer var mı sizce