tospikannesi_ sahibinden ve uygun bulmak kısa sürede zor ama gene de nasip. Biz emlakçıdan bulduk acil olunca ve iki depozito istendi filan. Şubatta 150 bin civarı para gitti :( bir de ev içime sinse hadi neyse. Allah kendi evlerimizi almayı nasip etsin. Ev alır çıkarız derken birikimin bir kısmı taşınmaya gitti. Şimdi tekrar taşınalım desem en az 150 bin daha gidecek. Sevmediğim bir evde oturdum kaldım.