adar2121_ mesela benim oğlum 6 aylıktan itibaren hani diğer çocuklar gibi dişleri kaşınıp yada sadece keşfetmek için bile olsa asla hiç bir şeyi, oyuncağı, yiyeceği ağzına götürmedi. Bir iki yere sordum , hemen ergoterapiste götür dediler korkuttular. İlk o zaman çocuk psikiyatrıye gitmiştik zTen. Oral dönemi kapalı geçer bazı çocukların bu sorun değildir, anne memesine çok bağımlı olduğu için oral tatminini orda yaşar dedi. Gerçekten de memeyi bırakınca herşeyi ağzına götürdü 18.ayında. yani o kadar para tuzağı vat ki arkadaşım. Bu yüzden diyorum mesela yatarak yemek yeme isteği vs bunları en güzel kavrayıp yönlendirecek kişi psikiyatristidir. Biz 3 ayda bir gidiyoruz. Tuvalet eğitiminde gittik en son. Kakada zorlanıyordu. Tavsiyesiyle 2 günde çözdük mesela