adar2121_ doktor bir sorun görmediyse sağlığı yerindeyse hiç üzülmeyin. Fazla kilo da iyi değil, benim oğlum 25 aylık 16 kiloya yaklaştı, hareketlerinde yavaşlama hissettim, akşam yatmadan önceki porsiyonunu bırakıp yatmadan en az 2 saat önce yemek işini bitirdik bir haftadır. Zayıf da olsa günlük yaşantısı, hastalık vs sıkıntısı yoksa hiç sorun etmeyin. İştahı yoksa kaşık mamaları deniebilirsiniz hero baby mesela. Kaşık mamalarının doyuruculuğu ve vitamin yönünden çok iyi. Ben de bebek hemşiresiyim, doktorlarkm genelde 1 yaş üzeri iştahı kötü olan çocuklara kaşkk mama öneriyor