Ess92 kıyamam. Belki baskı hissetmiştir halsizliği ondandır. Çok üstüne gitmeyin girdiği yabancı bir ortam çekiniyordur inşallah zamanla düzelir. Bizim dün iki saatti sadece eve gelince yaptı tuvaletini. Bugün 4,5 saat eski düzene girdiler. Bilmiyorum sıkışır mı . Sırf diğer öğretmenin sınıfında lavabo yok diye kuzeninden ayırdım yoksa ikisi aynı sınıfta olacaktı kafam rahat olurdu . Ama olmadı . Tuvalet konusu düzelsinde birşey istemiyorum