Ess92 oyuna dalıp unutuyor, üşeniyor olabilir, yeni başladıysa öğretmenine söylemeye çekiniyor olabilir. Benim kızım da son ana kadar tutardı oyundan ayrılmamak için bir dönem. Evde bile sıkışana kadar bekleyip koşa koşa gittiği oluyordu ara ara. Öğretmeniyle görüşün bir beler yapılabilir