mamado 1prensh ona çok önemli diyorlar, isofix çünkü doğrudan arabaya bağlanmasını sağlıyor. Emniyet kemerli olunca puseti koyup da bağlamışsın gibi oluyor, aynı şey değil. İsofix en önemlisi bence doğrudan arabaya monte edilmesini sağladığınız için
1prensh mamado tamam canım o zaman o şekilde bi tekrar bakayım benim baktığım kemerliydi çünkü iyi hatırlıyorum isofix olayı yoktu
yagmurkokusu_ 1prensh memnunum bende o aylarda almıştım ama biraz daha geçerse küçük gelecek ama baya güzel kullanışlı e bebekten almıştık oturmuş yeri griydi ya tam bilmiyorum o zaman önermişlerdi 😀
1prensh yagmurkokusu_ bende bi karar vereyim bakayım kaç kg olanından almıştınız pregoyu peki 0-36 olanından mı
beyzayaz32 1prensh evet 0-36 kg tercih ettik. O yaşa kadar oturmasa bile uzun bi süre binebileceği bir şey zaten fiyat farkı da çok yok 36 kg ya kadar olması sorun değil ki
Anneyimbennnnn23 1prensh 18 kg kadar kullanılıyor benim kızım şu an 15 küsür kiloda ve kullanıyoruz kızımın boyu normale göre uzun olmasına rağmen tavana çarpma gibi bir sorun yaşamadık ilk kez duydum böyle birşey
1prensh Anneyimbennnnn23 evet bende aldım besafe 9-18 kg olanı gerçekten dedikleri gibi tavana çarpma olayı hiç olmadı şimdiye kadar kullanıcılar hep yazmış bebeğin kafası tavana çarpıyor gibisinden bende bebeği oturup kaldırırken dikkat ederim dedim aldım ama hiç öyle bir sorun yaşamadım kullanımdan kaynaklıda olabilir bilemiyorum şimdi