1prensh ben de babymalldan almıştım 😅 şimdi şöyle anlatayım o zaman, bebek 18 kg olunca 5-6 yaşında olacak. O zaman yeni bir bebek arabası yerine yükseltici alırsınız muhtemelen çünkü o yaşta çocuklar artık zaten bebek arabasında oturmak istemiyorlar. O yüzden 0-18 besafe alınabilir.
Biz 0-36 için şöyle düşündük; 36 kiloya kadar kullanacağını hiç düşünmüyorum, benim için önemli olan 0’dan başlamasıydı. İkinci bebeğimiz olursa 1 yaşa kadar oto koltuğu yerine puset kullanıp sonra ikinci bebeğ oto koltuğuna geçirmeyi planlıyorum, bu noktada büyük çocuğum da yükseltici ile oturmaya başlar muhtemelen. Planım tıkır tıkır işlerse ilk çocuk 5 yaşında olacak bu planda. Değilse de 0-18 tekrar alacağız mecbur.
Valla besafe o kadar ucuzmuş ki boşverin alın diyesim var 😁