Brcylkn aynısı başımıza ğeldi özellikle yıkadıktan sonra zıbınına leke yapıyordu çok minik şekilde 20 günlükken kendiliğinden ğeçti 19 günlükken doktora götürmüştük Bir iltihap falan görünmüyor geçmezse k vit vurdurun demişti ertesi gün geçti kendiliğinden siz de doktorunuza bir gösterin