Brcylkn 15 günlük bebeğim var, 7.günü göbek bağı düştü, fakat hala minik minik kanama oluyor o bölgede çok hafif, ne yapmalıyım var mı başına gelen ?
Agg0207 Brcylkn hemen doktoruna söyle canm önemli bir konu benim kızımın öyleydi iki kez yaktılar hastanede gobek bagı yerini yinede geçmedi k vitamini ignesi yaptılar en sonunda öyle durmuştu önemli bir konu atlama bunu
Kbrszgn Brcylkn benimde başıma geldi canım doktor iğne yaptırdı birde temizleme seti aldırdı çok şükür hemen kesildş kanaması
efelim Brcylkn bizimde başımıza geldi solusyon ile temizliyor idik doktor bir krem verdi benm bebeğim çok geriniyordu gazdan ayaklarımı çok topluyordu kurumasına fırsat vermiyordu ama kremi düzenli sürdüm geçti. Kimisine doğumda yapılan k vitamini az geliyormus bize ikinci dozu gerek görmedi doktorumuz
Agg0207 Brcylkn evet minicik ama o kanama hiç bitmiyordu hergün minik minik hep oluyordu ama normal birşey degil
efelim Brcylkn baştan babusol aldık ama doktor kanama yapınca onu bıraktrdı bize balaban diye bir krem verdi canm ama doktorunuza danışmadan kullanmayın
Ilbilge Brcylkn canım düşeli 1 hafta geçmiş ama hala akıntı varsa içinde eğer parça varsa yakıyor doktor ama bizimkinde parça kalmamıştı doktor k vitamini iğnesi yaptırdı ve bakım seti verdi o setle sabah akşam sildim ve 4-5 günde ne akıntı kaldı ne kanama kaldı.
Bebisss34 Brcylkn bizimde göbek düşten sonra birkaç gün leke şeklinde kanamalarımız oldu göbek yerinde, doktora götürdük k vitamini iğnesi yaptı önemli bir konu ihmale gelmez dedi doktorumuz
Songul_hamza Brcylkn canım bebegumin öyleydi yakilmasi gerek doktorumuz öyle demişti çocuk cerrahisi yakiyo bizi ona yönlendirdi